reklama

Veštba budúcnosti.

Dnešná doba, možno každá doba, má ľudí, ktorí vidia niečo z našej minulosti či budúcnosti. Určite to nie je vlastnosť, ktorú by sme si priali mať za každých okolností.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Navyše sa táto vlastnosť nedá použiť s absolútnou presnosťou, pretože obrazy, ktoré nám jasnovidní ľudia predostrú môžu byť obrazy, symboly, porovnania, sny. Taktiež nemusia mať časovú súvislosť, môžu sa odohrať skôr, alebo neskôr ako si myslíme.

Jasnovidectvo nie je až také mimoriadne. Každý z nás tento dar občas má, možno ako vnem, že toto sa už odohralo, alebo máme pocit, že niečo sa udialo, či udeje. V článku som čítala o nešťastnom únose z 11 septembra 2001. Spomínalo sa tam, že štyri lietadlá unesené v septembri 2011 mali na palube štatisticky významne menej ľudí ako bežne mávajú. Akoby niektorí cestujúci let zmeškali, alebo si na poslednú chvíľu vymenili letenku. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto naznačuje, že my ľudia sme bytosti citlivé na rôzne podnety, informácie, odozvy, ktoré nie vždy pochádzajú zo zmyslových orgánov. Podvedome vnímame informácie z okolia, spracovávame ich a vyhodnocujeme, bez toho, že by sme si ich uvedomovali. A naše podvedomie nám nájde riešenie.

Okolo nás sú aj ľudia, ktorí nám vedia povedať viac ako sami vnímame. Možno sa na nás telepaticky vedia napojiť, možno vedia prečítať naše budúce plány, ktoré sa nám ešte len rodia v hlave, a možno už vidia ich budúce riešenia. Z času na čas nás prekvapia informáciami, ktoré my zatiaľ ani len netušime. Stalo sa mi to viac krát. Tu spomeniem len niekoľko pripadov. Pri jednom stretnutí sa ma priateľka spýtala: ʺVieš, že tvoj syn ma novú priateľku? Je to blondínka a budú si dobre rozumieť. Samozrejme, že som nič nevedela a novinu som sa dozvedela od svojho syna až o dva mesiace neskôr.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšia moja známa je mimoriadne dobrá vo vykladaní kariet. Ako to vnímam ja, karty sú pre jasnovidku pomôckou, ktorými sa umožní navodenie situácie. Sú akýmsi rituálom, ktorý nás uvedie do zákutí podvedomia. Možno sa niečo v našich mysliach vzájomne zosúladí, alebo inak sa vie jasnovidka dostať hlbšie do našich tajných kútov. Vie vyčítať to, čo nám samým ešte nie je jasné. Kvôli tomuto som sa stretla so svojou priateľkou, aby mi potvrdila moje rozhodnutia. Mojou otázkou bolo, či mám zobrať prácu v Anglicku…alebo čakať na niečo iné? Jej odpoveď bola viac ako prekvapivá. Povedala mi: choď, bude sa ti dariť, ale financie neprídu z pravidelného zamestnania. Tak sa aj stalo. Pravidelnú prácu som mala tri mesiace a potom som si otvorila živnoť, kde je viac voľného času a tak to ani nepovažujem za prácu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z času na čas dostaneme pred zložitejšiu otázku. V minulosti sa mi stalo, že som cez svojich jasnovidných priateľov získala informáciu o tretej osobe. Koľko toho môžme a máme povedať ďalšej osobe? A taktiež sa vynára otázka, že ak aj prenesieme túto informáciu na tretiu osobu, či jej to môže nejako pomôcť? Napríklad vyvarovať sa chybe, odmietnuť cestu, kde môže prísť k nešťastiu alebo vyhnúť sa chorobe? Nevráti sa nám to v dákej inej sitácii?

V tomto okamžiku som toho názoru, že môžme danej osobe jemne naznačiť, aby važovala o alternatívach. Nebolo by správne niekoho vystrašiť, či nútiť zmenit jeho vytýčené ciele. Nakoniec, jasnovidectvo je často zmes symbolov, znakov …vcítení. Naša interpretácia informácie, ktorú dostávame, často závisí od nášho citového rozpoloženia. Uvediem príklad – počas jedného výkladu mi jasnovidka povedala, ze pôjdem na pohreb človeka, ktorého som poznala v minulosti,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O pár týždňov som sa ocitla na intenzívnych meditáciach. Počas pobytu som mala živé sny a jeden zo snov bol, ze som bola na cintorine a plakala na hrobe. Čiže jasnovidkin výklad sa neudial v reálnom živote, ale premietol sa do sna. Stále však mal svoju hodnotu v tom, že výsledkom bolo odoznenie starých krívd. Neodpustené záležitosti zo mňa spadli. Niečo z nedoriešenŷch otázok zostalo na cintoríne.

Ešte by som sa chcela dotknúť významu meditácie. Pravidelná meditácia nám navodzuje cestu k nášmu podvedomiu. Uvádza nás do stavu, kde sa vieme ľahšie rozhodovať, čo je pre nás správne, a často nájdeme riešenie blízkej budúcnosti. My ľudia, sme bytosti takmer úplne závislé na našich predchádzajúcich úsudkoch, morálnych vyhodnotieniach situácií, rodinnych hodnotách prenesených na nás výchovou….sme takmer naprogramovaní na určité konanie. Ak si naše pre-dispozície pozrieme podrobnejšie, vieme predpovedať našu budúcu reakciu - pretože nie je dôvod, aby sme sa od svojich predchádzajúcich hodnôt odkláňali….čo však vieme spraviť, je pozrieť sa na tieto hodnoty znova a znova…a snažiť sa im porozumieť.

Stanka tara Uhrinová

Stanka tara Uhrinová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Život ma priviedol k tomu, že spoznávam ludi, a cez nich aj seba. Cestujem, píšem, zaujímam sa o ezoteriku, prírodu, šamanov a sily, ktoré hýbu našim životom. Zaujímam sa tiež o masáže, terapie a prírodné liečivá a vitamíny, ktoré pomáhajú ľudom udržiavať si rovnováhu organizmu. Priviedlo ma to k ríši rastlín tentoraz pod vedením šamanov v peruánskej Pucallpe. Rastliny majú pre nás neuveriteľne liečivé a detoxikačné účinky a postupne sa stali súčasťou môjho života. Mojim hlavným záujmom je dosiahnutie zdravie a pohody, radosti a pocitu prirodzeného šťastia a naozaj verím, ze rastliny nám v tomto úsilí pomáhajú. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu