reklama

Ako som visela z odpadkového kontajnera.

Predstavte si, že ste v hlavnom meste Panamy a vidíte slušne oblečenú postaršiu dámu v bielych letných šatách a šáliku ako beznádejne búši do kontajnera a snaží sa ho otvoriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďalšia postaršia dáma, teraz už španielsky hovoriacia na mňa volá z druhej strany ulici. ʺOtvára sa to zdola, daj tam nohu, a potlač. Potom sa veko otvoríʺ….Nič, kontajner bol ako zamknutý.

Tak som nazrela ešte do toho vedľajšieho, hoci som si pamätala, že odpadkovú vrece som takmer s istotou vyhodila do toho prvého. Druhý kontajner bol takmer prázdny, len celkom na spodu bolo jedno menšie roztrhnuté vrecko, ktoré ani zďaleka nepripomínalo to moje vrece z predchádzajúceho dňa. Na dne sa ešte bezprizorne lepilo nejaké lístie a špina. Chcela som preskúmať všetko. A tak som naťahovala ruky, aby som to tam mohla trocha rozhrabať, vyskakovala som až na špičky, až mi celý trup zmizol v kontajneri. Nakoniec sa mi von z kontajnera hompáľali len obe nohy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po piatich minútach som to vzdala. Operácia sa nepodarila. Zábavu malo len pár miestnych obyvateľov, ktorí tu Európanky prehrabávajúce kontajneri zatiaľ nevideli. Všetci sa na mňa mierne usmievali a okoloidúci pán sa mi prihovoril, že aj on už vyhodil do odpadkov nechtiac dáke veci…A nech už nehľadám, lebo smetiarske auto tu bolo zavčasu ráno…

Ďalšia moja snaha – viedla k zdielaniu môjho nešťastia. Poslala som synovi odkaz na Skype – že som práve stratila telefón, ale mi neuverí, lebo to bolo DOMA. Celý deň som ho používala. Vymenila som si pár správ so známymi a čakala som návštevu, tak som si telefón držala blízko pri rukách. A potom ho zrazu nebolo. Na žiadnom bežnom mieste, ani pod postelou, za gaučom, či v niektorom šuflíku. Úplná záhada. Vyparil sa z tohto sveta…Nič, ani pri prezvoneni…A TAK MA NAPADLO, ŽE JEDINÉ MIESTO kam som v ten deň išla bol kontajner na smeti. Je možné, že sa mi vyšmykol a spadol tam? Je možné, že som ho hodila do odpadového vrecka s ďalším smetím?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zostala tu len záhada strateného mobilu. A zostala som tu JA sama ako prst v šírom svete, prehrabávajúca sa kvôli mobilu v kontajneri…Teraz už bez môjho hlavného nástroja, ktorý ma spájal s rodinou a okolitým svetom….skoro ako sama v čiernej diere….

Stanka tara Uhrinová

Stanka tara Uhrinová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Život ma priviedol k tomu, že spoznávam ludi, a cez nich aj seba. Cestujem, píšem, zaujímam sa o ezoteriku, prírodu, šamanov a sily, ktoré hýbu našim životom. Zaujímam sa tiež o masáže, terapie a prírodné liečivá a vitamíny, ktoré pomáhajú ľudom udržiavať si rovnováhu organizmu. Priviedlo ma to k ríši rastlín tentoraz pod vedením šamanov v peruánskej Pucallpe. Rastliny majú pre nás neuveriteľne liečivé a detoxikačné účinky a postupne sa stali súčasťou môjho života. Mojim hlavným záujmom je dosiahnutie zdravie a pohody, radosti a pocitu prirodzeného šťastia a naozaj verím, ze rastliny nám v tomto úsilí pomáhajú. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu